Понеділок, 29.04.2024, 19:36
Вітаю Вас, Гість

11:34
Граючись - зростаємо, усвідомлюємо, будуємо майбутнє

У 2021-2021 навчальному році у закладі буде реалізовано виховний проєкт «Граючись - зростаємо, усвідомлюємо, будуємо майбутнє». (План проєкту)Цим проєктом ми прагнемо до того, аби ігри були цінні для дітей у педагогічному відношенні, впливали на виховання розуму, характеру, волі; розвивали моральні почуття, фізично зміцнювали дитину, створювали певний духовний настрій, інтерес до народної творчості. Для повноцінного розвитку дитини дошкільного віку необхідна самодіяльна, спонтанна гра, що виникає і розвивається за її власною ініціативою. Гра, як педагогічна форма (Організована вихователем), сприяє вирішенню освітніх і виховних завдань, але у відриві від самодіяльної гри вона не може забезпечити розвиток: використання гри тільки як засобу реалізації.

Самостійна діяльність дітей - одна з основних моделей організації освітнього процесу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку:

1) вільна діяльність вихованців в умовах створеного педагогами розвивального предметно-просторового освітнього середовища, що забезпечує вибір кожною дитиною діяльності за інтересами і дозволяє дітям взаємодіяти з однолітками, або діяти індивідуально;

2) організована вихователем діяльність вихованців, спрямована на вирішення завдань, пов'язаних з інтересами дітей.

Очікувані результати:

1. Діти частіше самостійно використовують  ігри, та  з великим інтересом граються.

2. Всі наявні в групах матеріали доступні для дітей. Будь-яка дитина може самостійно вирішити, які матеріали, коли і як йому використовувати.

За кінцевим результатом: практико-орієнтований;

За кількістю учасників: колективний,  (вихованці закладу, вихователі,  практичний психолог, фахівці)

 За тривалістю: тривалий;

Термін реалізації проєкту: вересень - травень

Домінуючий у проєкті вид діяльності: творчий

Переглядів: 151 | Додав: OlenaT | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]