Субота, 04.05.2024, 13:33
Вітаю Вас, Гість

17:43
Виховуємо успіхом

Найбільшим відкриттям  другої половини XX ст. слід уважати впровадження в педагогічну практику принципу навчання та виховання успіхом. Успіх створює сильний додатковий імпульс до активної роботи, сприяє становленню гідності дитини. Ця засада позитивного ставлення до навчання, праці як такої. Отже ситуація успіху стає фактором розвитку особистості дитини. Ситуація успіху – суб’єктивна та індивідуальна. Її переживає як дитина слабкої успішності, так і дитина високої продуктивної діяльності,  як мудрий досвідчений педагог так і молодий фахівець. У рамках виховного проекту «Територія успіху» у дитячому будинку пройшло семінарське засідання «Навчання і виховання успіхом». Педагогами закладу були обговоренні питання, щодо ситуації успіху під час проведення виховних заходів, самопідготовки. Була проведена діагностика «Оцінювання професійної спрямованості особистості педагога». В кінці заняття педагоги склали рецепт приготування заходу, в інгредієнти якого додали: працьовитість, зацікавленість, натхнення та емоції. Тарикіна О.М., старший вихователь, надала рекомендації щодо практичного використання педагогіки успіху в освітньо- виховному процесі.

Категорія: Події | Переглядів: 320 | Додав: OlenaT | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]