11:34 Граючись - зростаємо, усвідомлюємо, будуємо майбутнє | |
У 2021-2021 навчальному році у закладі буде реалізовано виховний проєкт «Граючись - зростаємо, усвідомлюємо, будуємо майбутнє». (План проєкту). Цим проєктом ми прагнемо до того, аби ігри були цінні для дітей у педагогічному відношенні, впливали на виховання розуму, характеру, волі; розвивали моральні почуття, фізично зміцнювали дитину, створювали певний духовний настрій, інтерес до народної творчості. Для повноцінного розвитку дитини дошкільного віку необхідна самодіяльна, спонтанна гра, що виникає і розвивається за її власною ініціативою. Гра, як педагогічна форма (Організована вихователем), сприяє вирішенню освітніх і виховних завдань, але у відриві від самодіяльної гри вона не може забезпечити розвиток: використання гри тільки як засобу реалізації. Самостійна діяльність дітей - одна з основних моделей організації освітнього процесу дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: 1) вільна діяльність вихованців в умовах створеного педагогами розвивального предметно-просторового освітнього середовища, що забезпечує вибір кожною дитиною діяльності за інтересами і дозволяє дітям взаємодіяти з однолітками, або діяти індивідуально; 2) організована вихователем діяльність вихованців, спрямована на вирішення завдань, пов'язаних з інтересами дітей. Очікувані результати: 1. Діти частіше самостійно використовують ігри, та з великим інтересом граються. 2. Всі наявні в групах матеріали доступні для дітей. Будь-яка дитина може самостійно вирішити, які матеріали, коли і як йому використовувати. За кінцевим результатом: практико-орієнтований; За кількістю учасників: колективний, (вихованці закладу, вихователі, практичний психолог, фахівці) За тривалістю: тривалий; Термін реалізації проєкту: вересень - травень Домінуючий у проєкті вид діяльності: творчий | |
|
Всього коментарів: 0 | |