Шановні колеги! Повідомляємо, що конференція працівників
освіти міста відбудеться 29 серпня 2013 року з 09.00 до 12.30 у Славутицькому
ліцеї.
Порядок денний пленарного
засідання
- Про підсумки розвитку
системи освіти міста у 2012/2013 навчальному році та завдання на 2013/2014
навчальний рік (Линкевич Олександр
Бернатович, заступник міського голови, завідувач відділу освіти)
- Старт нової української школи. Впровадження
Державних стандартів освіти (Старовойтова Арина Олександрівна, завідуюча міським
методичним центром)
- Організація роботи з
обдарованими дітьми в освітній системі міста Славутича. Досвід Славутицького
ліцею (Тараброва Світлана
Миколаївна, заступник директора Славутицького ліцею)
- Про стан розвитку системи
освіти міста та основні завдання на 2013/2014 навчальний рік (Виступи почесних гостей
конференції)
Завантажити програму конференції
Запрошуємо
педагогів закладів освіти взяти участь у роботі секційних засідань відповідно
до фахового спрямування. Початок роботи більшості секційних засідань 29.08.2013 о
9.30. Просимо учителів російської мови та літератури, практичних психологів
ДНЗ, слухачів ММО педагогів, які координують виховну роботу, класних керівників
5-х класів звернути увагу на розклад роботи Ваших секцій, які відбудуться 27,28,30.08.2013 у ЗОШ № 3, ДНЗ № 8 та міському методичному центрі. Завантажити
розклад секційних засідань.
Питання, рекомендовані до
розгляду на секційних засіданнях конференції
- Нові нормативно-правові документи в системі освіти
України: Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки,
Базовий компонент дошкільної освіти, Державний стандарт початкової загальної
освіти, Державний стандарт повної загальної середньої освіти, Концепція профільного
навчання в старшій школі, галузева Концепція розвитку неперервної педагогічної
освіти тощо.
- Нормативно-правове та навчально-методичне
забезпечення викладання базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних
закладах міста у 2013-2014 навчальному році.
- Методичні рекомендації щодо проведення у 2013-2014
навчальному році Дня знань та Першого уроку у закладах освіти Київської області
та міста Славутича.
- Організація навчально-виховного процесу в початкових
класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013-2014 навчальному році.
Програмове та навчально-методичне забезпечення навчально-виховного процесу у 2 класі в
2013-2014 навчальному році відповідно до нового Державного стандарту
початкової загальної освіти.
- Програмове та навчально-методичне забезпечення
навчально-виховного процесу у 5 класі в
2013-2014 навчальному році відповідно до нового Державного стандарту повної
загальної середньої освіти.
- Особливості організації навчально-виховного процесу в дошкільних
навчальних закладах у 2013-2014 навчальному
році.
- Особливості структури роботи фахових міських методичних об'єднань та
інших форм методичної роботи у 2013-2014 навчальному році (план роботи
методичного об'єднання, форми професійного розвитку педагогів, участь у фахових
конкурсах, атестації тощо).
- План-графік
післядипломного підвищення кваліфікації педагогічних працівників та керівників
закладів освіти на 2013-2014 навчальний рік.
- Підготовка
учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, турнірах, творчих
конкурсах. Перелік заходів для обдарованої молоді на 2013-2014 навчальний рік.
- Огляд періодичних видань та науково-методичної
літератури, нових надходжень нормативно-правової бази освітньої галузі.
- Розвиток інформаційно-навчального середовища системи
освіти міста на базі веб-сайтів, веб-проектів та блогів закладів освіти,
міського методичного центру та відділу освіти.
Запрошуємо
всіх бажаючих взяти участь у пленарному засіданні, яке відбудеться 29.08.2013 о
10.30. Записатися до списку учасників пленарного засідання можна у Вашому
закладі до 27.08.2013. Реєстрація учасників за списками розпочнеться в
Славутицькому ліцеї 29.08.2013 о 9.00. Завантажити програму конференції
Звертаємо
Вашу увагу, що кожен заклад освіти матиме у залі, де проходитиме пленарне
засідання, окремо визначені місця (ряди).
Початок реєстрації о 9.00
(за списками закладів).
Початок роботи виставки-продажу
фахової літератури о 9.00.
Початок секційних
засідань о 9.30.
Початок пленарного
засідання о 10.30.
Контактна інформація:
2-35-32. За матеріалами сайту ММЦ
|