Четвер, 26.12.2024, 21:50
Вітаю Вас, Гість

11:29
Увага! Конференція!
  Шановні колеги! Повідомляємо, що конференція працівників освіти міста відбудеться 29 серпня 2013 року з 09.00 до 12.30 у Славутицькому ліцеї.

Порядок денний пленарного засідання 

  1. Про підсумки розвитку системи освіти міста у 2012/2013 навчальному році та завдання на 2013/2014 навчальний рік (Линкевич Олександр Бернатович, заступник міського голови, завідувач відділу освіти)
  2. Старт нової української школи. Впровадження Державних стандартів освіти (Старовойтова Арина Олександрівна, завідуюча міським методичним центром)
  3. Організація роботи з обдарованими дітьми в освітній системі міста Славутича. Досвід Славутицького ліцею (Тараброва Світлана Миколаївна, заступник директора Славутицького ліцею)
  4. Про стан розвитку системи освіти міста та основні завдання на 2013/2014 навчальний рік (Виступи почесних гостей конференції) 

Завантажити програму конференції

Запрошуємо педагогів закладів освіти взяти участь у роботі секційних засідань відповідно до фахового спрямування. Початок роботи більшості секційних засідань 29.08.2013 о 9.30. Просимо учителів російської мови та літератури, практичних психологів ДНЗ, слухачів ММО педагогів, які координують виховну роботу, класних керівників 5-х класів звернути увагу на розклад роботи Ваших секцій, які відбудуться 27,28,30.08.2013 у ЗОШ № 3, ДНЗ № 8 та міському методичному центрі. Завантажити розклад секційних засідань. 

Питання, рекомендовані до розгляду на секційних засіданнях конференції

  1. Нові нормативно-правові документи в системі освіти України: Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, Базовий компонент дошкільної освіти, Державний стандарт початкової загальної освіти, Державний стандарт повної загальної середньої освіти, Концепція профільного навчання в старшій школі, галузева Концепція розвитку неперервної педагогічної освіти тощо.
  2. Нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення викладання базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах міста у 2013-2014 навчальному році.
  3. Методичні рекомендації щодо проведення у 2013-2014 навчальному році Дня знань та Першого уроку у закладах освіти Київської області та міста Славутича.
  4. Організація навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013-2014 навчальному році. Програмове та навчально-методичне забезпечення навчально-виховного процесу  у 2 класі в  2013-2014 навчальному році відповідно до нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
  5. Програмове та навчально-методичне забезпечення навчально-виховного процесу  у 5 класі в 2013-2014 навчальному році відповідно до нового Державного стандарту повної загальної середньої освіти.
  6. Особливості організації  навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах  у 2013-2014 навчальному році.
  7. Особливості структури роботи фахових міських методичних об'єднань та інших форм методичної роботи у 2013-2014 навчальному році (план роботи методичного об'єднання, форми професійного розвитку педагогів, участь у фахових конкурсах, атестації тощо).
  8. План-графік післядипломного підвищення кваліфікації педагогічних працівників та керівників закладів освіти на 2013-2014 навчальний рік.
  9. Підготовка учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, турнірах, творчих конкурсах. Перелік заходів для обдарованої молоді на 2013-2014 навчальний рік.
  10. Огляд періодичних видань та науково-методичної літератури, нових надходжень нормативно-правової бази освітньої галузі.
  11. Розвиток інформаційно-навчального середовища системи освіти міста на базі веб-сайтів, веб-проектів та блогів закладів освіти, міського методичного центру та відділу освіти. 

Запрошуємо всіх бажаючих взяти участь у пленарному засіданні, яке відбудеться 29.08.2013 о 10.30. Записатися до списку учасників пленарного засідання можна у Вашому закладі до 27.08.2013. Реєстрація учасників за списками розпочнеться в Славутицькому ліцеї 29.08.2013 о 9.00 Завантажити програму конференції

Звертаємо Вашу увагу, що кожен заклад освіти матиме у залі, де проходитиме пленарне засідання, окремо визначені місця (ряди).


Початок реєстрації о 9.00 (за списками закладів).

Початок роботи виставки-продажу фахової літератури о 9.00.

Початок секційних засідань о 9.30.

Початок пленарного засідання о 10.30.

Контактна інформація: 2-35-32.

За матеріалами сайту ММЦ

Категорія: Оголошення | Переглядів: 458 | Додав: OlenaT | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 OlenaT  

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]