29 січня 2013 року в дитячому будинку відбулося засідання педагогічної ради №3 з теми «Правовиховна
робота як передумова формування правової
свідомості особистості» Педагоги закладу обговорили питання особливості соціально - правового захисту дітей - сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, основні методи та прийоми правового виховання в закладі та ознайомилися із зарубіжним досвідом утримання та виховання дітей - сиріт. Наталія Григорівна, практичний психолог дитячого будинку, презентувала відеофільм про життя вихованців дитячого будинку "Маленька країна великих сердець" До вашої уваги рішення педагогічної ради:
- ØВиховувати активну, життєрадісну, творчу особистість з розвиненими почуттями відповідальності, гідності, совісті: ВИХОВАНОЇ, чемної , привітної дитини, яка усвідомлює себе як особистість і розуміє свої права і права інших.
Термін: постійно
Контроль:ст. вихователь
Відповідальні: педколектив
- ØФормувати у дітей активну позицію у правовій сфері: вивчати нормативно – правову базу щодо захисту власних прав, уміння ними користуватися, розуміння невідворотності відповідальності за власні вчинки, виховувати повагу до прав інших людей. Продовжувати роботу щодо вироблення уміння протистояти негативним явищам у суспільстві.
Термін : постійно
Контроль:ст. вихователь
Відповідальні: педколектив
- ØРозвивати доброзичливі довірливі взаємини дітей та дорослих через такі форми роботи:бесіди, колективне читання художньої літератури, рольове програвання бажаної поведінки в різних ситуаціях.
Термін : постійно
Контроль:ст. вихователь
Відповідальні:колектив дитячого будинку
- ØПедагогічному колективу використовувати в своїй роботі набутий практичний досвід (розробка спеціальних пам’яток, листівок, показ відеороликів, презентацій, плакатів, буклетів та іншої наочної агітації),спрямувати виховний процес на сімейні цінності.
Термін : за потребою
Контроль: ст. вихователь
Відповідальні: практичний психолог, вихователі
- ØВиховну роботу базувати на використанні відомих дітям категорій добра, зла, жорстокості, справедливості, заздрощів. Водночас давати дітям елементарні уявлення про працю й поведінку у закладі, школі, на вулиці з метою полегшення процесу соціалізації.
Термін : постійно
Контроль: ст. вихователь
Відповідальні:практичний психолог, вихователі
|